Често задавани въпроси (FAQ)

Как мога да платя за поръчката си?

Както на Вас Ви е най-удобно. Предлагаме опции за плащане с наложен платеж, по банков път или с кредитна или дебитна карта (Visa, MasterCard и Maestro).

Мога ли да си поръчам по телефона?

Да, разбира се. Ние с радост ще приемем поръчките Ви направени по е-мейл, Facebook, Instagram или телефон.

Ще ми издадете ли фактура за направена поръчка?

Разбира се. Издаваме фактури на всеки, който e поискал при поръчка. 

Как ще получа продуктите си и колко е цената на доставката?

Всички поръчки се обработват на същия или следващия ден от получаването им. Доставката се извършва в срок до 3 работни дни от куриерска фирма СПИДИ или EКОНТ ЕКСПРЕС. В случай на допълнително забавяне ще бъдете информирани по телефон или имейл.

 

ЦЕНИ ЗА ДОСТАВКА

Метод на доставка  Цена
До офис на Speedy  2,90 лв.
До офис на Econt   3,90 лв.
До адрес със Speedy  3,90 лв.
За поръчки над 50 лв.  Безплатна доставка

 

Възможно ли е поръчката ми да не бъде обработена?

В единични случаи това е възможно, но само ако липсват важни данни за обработката на поръчката Ви, телефонният ви номер или е-мейлът за връзка с Вас са сгрешени. Ако сте объркали данните си или не отговарите по е-мейл или телефон на нашите служители е много вероятно да не получите пратката си. 

Мога ли да върна поръчани продукти?

Да. Вие имате законовото право да се откажете от поръчка или от договор в рамките на 14 дни без каквато и да било причина. За да спазите срока за отказ е достатъчно да изпратите съобщение за отказ преди изтичане на периода за отказ. 

Вие нямате право да се откажете от поръчаните от вас продукти, когато същите са били разпечатани след доставка. 

За да упражните правото си на отказ, можете да се свържете с нас на телефон 0886 111187 или info@manekineko.bg.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас